Monday, August 15, 2011

Blog ini telah lama aku cipta. Namun, dari hari ke hari, disebabkan terlalu banyak komitmen, aku terlupa akan blog ini. Walaupun begitu, kadang-kala, aku masih berkarya kerana menulis merupakan sebahagian hidupku. Aku menulis bila aku kesepian, kesedihan, bila aku menemui kebahagiaan, bila aku dambakan sesuatu dan dalam pelbagai detik-detik kehidupanku. Aku harap, kali ini, aku tetap akan berada di sini. Berkarya dan meluahkan pandangan, sekaligus, mempertajamkan lagi penggunaan bahasa Melayuku. Sebagai seorang pendidik, aku yakin bahawa ini akan mendatangkan banyak kemaslahatan. Aku telah memberanikan diri untuk memaparkan identitiku dan memberitahu semua akan kewujudan blog ini. Aku juga membenarkan sesiapa sahaja untuk komen tentang karyaku. Ini kerana, aku percaya, jika niat kita murni, tuhan akan melindungi niat kita itu.
Selamat menjalani ibadah puasa..

No comments: